Brev:
Mælkenedtrapning
19. august 2010
Alder:
10 mdr.
Mælkenedtrapning
Hej Helen
Vi er nu igang med at give vores datter en flaske til sengetid og igen ca. 23.30. Hun accepterer det fint.
Hun sover dog noget uroligt om natten og har forsat ikke den store appetit til morgenmad. Men det er jo også meget mælk hun får.. Først ca 250 ml og derefter 200 ml. Det eneste vi kan få hende til at spise før middagsmad er lidt knækbrød med smør og lidt friske bær. Hun afviser grøden fuldstændigt.
Jeg ville høre dig ad om hvornår man nedtrappen de sidste flasker og hvordan man gør det?
Lige nu får hun ikke mælkeprodukter ad anden vej end flasken. Hun har ikke lyst til at drikke mælk af koppen, ost er ikke så interessant og yoghurt skal jo serveres på ske og det er heller ikke nogen succes. Så jeg tænker det bliver svært at få mælk i hende når hun ikke længere kan få sine flasker.
Hvordan gør vi det bedst?
Venlig hilsen
en mor